söndag 8 juli 2012

FÖRSTA SERVERINGEN

Igår var jag på ett bröllop i Sätra, tillsammans med Mann Catering.

Joakim Mann är min framtida arbetgivare
och jag kommer börja arbeta på hans restaurang i början av augusti.

För en månad sedan fick jag förfrågan om att hjälpa honom med ett
kommande cateringuppdrag och jag tackade självklart ja.

Igår var det dags och jag jobbade för första gången som servitris.
Brudparet vart väldigt nöjda med vårt arbete och brudens far var extra nöjd med min insats. ^_^

Det var hektiskt och full rulle hela tiden, men åh så roligt vi hade.
Det gick mycket bättre än jag hade hoppats och är så glad för allt nytt jag lärt mig.

Här kommer lite bilder på min dukning, desserter och Joakims vackra förrätter.
Tyvärr hann jag inte ta några bilder på huvudrätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar