måndag 2 juli 2012

SLEEPY HEAD

En väldigt trött Ya Ting sitter nu på bussen på väg hem från jobbet.
Hade sovande jour i natt så känner mig lite mosig idag.

Det första jag ska göra när jag kommer hem är att få i mig lite frukost och sen får vi se vad händer efter det.

Detta är ingenting jag nämt i bloggen men jag har fått ett nytt jobb och kommer lämna Salems Kommun inom några veckor.

Ska istället börja jobba på en restaurang i Solna där mina arbetsuppgifter kommer bestå av det jag gillar bäst, nämligen: designa, inreda, baka & pyssla.

Kommer även bli en del matlagning samt lite tid vid kassan.

Det ska bli så otroligt kul att få börja jobba där och har redan en mängd idéer som jag vill sätta till verket.

Om jag piggnar till efter frukosten så kommer jag börja skissa lite på en ny look till restaurangen.
Har redan designat en logga till restaurangen och dom är helnöjda. ^_^

Nu ska jag snart gå av bussen och skynda mig hem till kylskåpet. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar