tisdag 10 januari 2012

PIECE OF NORWAY

Idag när jag kom hem så låg det ett stort paket
på min huvudkudde.

I paketet låg en försenad julklapp som David beställt till mig,
nämligen en one piece från Piece of Norway.

Jag vet att många tycker att dessa plagg ser väldigt barnsliga ut
och att det aldrig skulle ta på sig något liknande.
Själv anser jag att de är helt ok att gå runt med hemma,
men skulle kanske inte gå ut i den.

Testade i alla fall min och den var så varm & skön,
satt bra i förhållande till min kropp och hur mysig som helst.

Piece of Norway gör sina one piece mer figursydda så
de ger en mer "vuxen" look.

Fick dessvärre ingen bra bild på den just idag
men vill gärna visa hur den ser ut,
så norpar en av produktbilderna från hemsidan. ^_^


Foto: Yaya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar