fredag 27 januari 2012

SJUKT TRÖTT

Igår hade vi möte på jobbet som pågick
under i stort sett hela mitt pass.
När jag slutade så tänkte jag åka
och hem och träna zumba, men orkade inte.
Var jätte trött i kroppen och kände mig inte alls pigg på att träna.

Istället tog jag det lugnt och försökte vila ut innan
det var dags att åka till skolan.

Fick åka själv denna gång eftersom David var på hockey.

Läraren från förra torsdagen kommer inte ha lektion med
oss något mer utan vi har fått en mycket mer pedagogisk lärare nu.

Han är nog vår bästa lärare hittills,
prata nästan bara kinesiska med oss
men såg ändå till att alla förstod vad han sa.

Eftersom jag hade skola igår så kom jag hem ganska sent
och sov sedan dåligt på natten,
vilket kan förklara min extrema trötthet just nu.

Är snart framme på jobbet så hoppas att jag piggnar till snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar