torsdag 19 januari 2012

VÄRLDENS BÄSTA SYSTER

I slutet av förra året så förlorade jag något
som hade väldigt högt värde för mig.

Jag hade åkt in på akuten pga yrsel & andningssvårigheter
och skickades kors & tvärs på
röntgen och alla möjliga undersökningar.

Lyckligtvis var det bara lite problem med kristallerna (balans organ)
och jag fick åka hem.

När vi skulle lämna sjukhuset så upptäkte vi att mitt halsband,
en triquetra symbol, hade försvunnit.

Jag hade i stort sett aldrig tagit av mig det tidigare
men vart nu tvungen på grund av att jag skulle på röntgen.

Och någonstans där försvann den.
Jag lämnade mitt nummer utifall någon skulle hitta den
men det var aldrig någon som ringde.

Nu har min syster lyckats hitta en nästan likadan
symbol efter mycket letande.
Är så tacksam och uppskattar verkligen
att hon tagit sig tid att leta efter den.

Tack älskade syster ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar