fredag 17 februari 2012

DESIGNA KLÄDER

Just sitter jag på en buss och är på väg till jobbet.
För att fördriva den långa tiden på 1,5 timma
till jobbet så har jag suttit och skissat lite.

Har fått ett enormt sug för att designa kläder,
vilket jag inte haft på flera år.

Älskade att rita när jag var yngre och skissade både idéer
till kläder & tatueringar.

Nu har mitt gamla intresse vaknat till liv
och jag har så många idéer till snygga plagg.

Har börjat med att skissa upp själva modellerna
som ska bära kläderna.

Sen när jag har ett antal olika varianter
så tänker jag börja klä på dom.

Vet inte alls hur det kommer gå,
har en klar bild i huvudet hur jag vill att allt ska se ut,
men vet inte om jag kommer lyckas få ner samma bild på pappret.

Vi får se om jag laddar upp något i bloggen
men förhoppningsvis så gör jag det.

Önska mig lycka till. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar