fredag 10 februari 2012

MÖTE

Idag har jag haft ett möte med mina chefer för att
gå igenom vad kommunen kan erbjuda när det kommer
till omplacering.

Nu verkar vi äntligen ha kommit fram till en lösning
och det nya schemat kommer antagligen börja gälla
inom 2 veckor.

Det kommer bli en hel del helger, sena kvällar och sovande jour.
Från början var jag inte alls så nöjd med erbjudandet men efter
att ha gått igenom schemat och räknat lite på timmarna
så inser jag att det kanske inte är så tokigt.

Kommer att jobba lite mindre än tidigare men har då andra sidan
en massa ob för kvällar, nätter och helger som jag inte haft förut.
Kommer antagligen att tjäna mer på att ha det här schemat,
även om det säkert kommer bli långa pass ibland.

Känns i alla fall tryggt att veta att man har jobb framöver. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar