tisdag 27 mars 2012

HORTONS HUVUDVÄRK

Jag har nyligen börjat följa en blogg som påminner lite om min egen.
En tjej som skriver om sin vardag, intressen, ja allt som faller henne in.

Häromdagen såg jag att hon skrivit ett inlägg om Hortons huvudvärk,
något hon själv lider av.

När jag läste hennes inlägg så tyckte jag mig känna igen symtomen,
det är ganska lika mina egna besvär med ilningsattacker som kommer & går.

Skickade iväg ett mail till henne och fick svar redan samma kväll.
Hon berättade om vad hon gått igenom och gav mig tips & råd om hur jag
kunde gå tillväga.

Det kändes så skönt att få kontakt med någon som går igenom nästan
samma sak som en själv.
Har aldrig ens hört talas som någon med samma typ av besvär som mig.

Är väldigt tacksam för hennes hjälp och kommer definitivt att följa
hennes råd och ta upp det med min husläkare. ^_^

Stort tack till Marlene Zufic ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar