onsdag 14 mars 2012

SLUTKÖRD

I skrivande stund sitter jag och längtar efter min sköna säng.
Dagens aktiviteter med min syster har varit jätte roliga,
men också ganska tunga.

Efter vårt 40 minuter intensiva Zumba pass fräschade vi till oss
och åt lite frukost.
Sen begav vi oss direkt till Ågesta för en 2 timmar lång promenad.
När vi kom hem så åt vi lite lunch och satte oss sedan med läxor.

Hade jätte kul idag och det känns så skönt att man fått komma ut
och röra på sig ordentligt, men jisses va trött man blev. ^_^
Kommer säkert sova super gott i natt.

Tyvärr hittade vi inga blommor eller andra vårtecken under vår promenad,
men det var fortfarande ganska mycket is och snö kvar så det är nog inte dags än.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova som en stock så
man är pigg och redo för nya tag i morgon.

Godnatt ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar