måndag 5 mars 2012

MORGON PYSSEL

Idag när klockan ringde 07:00 så vaknade jag pigg som en lärka.
Kände mig ordentligt utvilad trots att jag kom i säng sent igår.

Jag började morgonen med att plocka undan lite här hemma,
pysslade om katterna och sedan började det bli dags för frukost.

Vanligtvis äter jag bara gröt på jobbet men idag vart jag så sugen på
det att jag bestämde mig för att skippa mackorna som annars är standard. ^_^

Jag blandar alltid i russin i min gröt för att sätta lite sötma på det hela,
annars kan man ta sylt eller socker men det vill jag inte ha.

Eftersom jag vaknade på ett sådant strålande humör
så kände jag mig verkligen inspirerad till lite pyssel.

Innan det vart någon frukost så blandade jag ett stort lass med
havregryn & russin i en fin glasburk.
Dekorerade sedan burken med ett fint organzaband och en liten etikett.

Fint va ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar