fredag 18 maj 2012

KÖTTFÄRSLIMPA A LA DAVID

Eftersom det var en klämdag idag så har älsklingen varit ledig, medan jag har jobbat som vanligt.

Det är en av nackdelarna med att jobba inom vården,
man får nästan aldrig vara ledig när alla andra är det.

Helgdagar existerar inte mer än att man får OB, men vilket ändå är ganska förståeligt.

Moving on...
Eftersom jag jobbat hela dagen så lagade älsklingen middag.
Det vart en mumsig köttfärslimpa gjord i lergryta, mycket god & saftig.
Det är hans farmors recept men han har satt sin egen prägel på den.


Efter den goda middagen så vart det till att jobba igen, men den här gången med en hemsida
som jag gör åt en av mammas kunder. (Har skrivit om hemsidan tidigare)

Nu har jag suttit i över 5 timmar framför datorskärmen och börjar känna mig som en
skelögd grönsak.
Ska nog börja avrunda och krypa ner i sängen snart.

Jag har en massa som ska göras imorgon så vill inte sova bort för mycket av dagen.

Önskar er godnatt & en trevlig helg. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar