söndag 12 augusti 2012

LOPPISFYND

Idag när jag, David och min syster var på väg hem från Härjarö
så stannade vi till vid Grillby för att vänta in mina föräldrar.

Till min stora förtjusning pågick där en backlucke-loppis som jag
bara var tvungen att besöka.

Både syster & pojkvän var väl något skeptiska till att jag faktiskt skulle
hitta något värt att lägga pengar på.
Men eftersom jag älskar gamla prylar som man i stort sett bara hittar på
landet så kunde jag inte låta bli, tänk om någon där sålde en fin gammal våg till exempel. ^_^

David följde med och vi gick en liten runda och vi hann inte ens halvvägs förrän jag
hittat vad jag ville ha.
Nämligen en jätte fin gammal våg, precis en sådan som vi haft på vårt landställe.
(som nu mera är på okänd plats).



Vad betalade jag då för denna hela, helt rostfria våg ?
Ynka 5 kronor ^_^

Bättre fynd får man nog leta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar