torsdag 16 augusti 2012

PÅ VÄG HEM

Just nu befinner vi oss på bussen hem.
Vi har spenderat hela eftermiddagen på stan tillsammans med svärmor.

Lite otippat fick David syn på ännu en Myrorna och ännu mer otippat var att jag
skulle köpa nästan exakt samma saker som igår.

Hittade en jättefin ram samt fler delar till mitt fina set av franska liljan.
Hittade några tillhörande knivar men de var både trasiga & rostiga så kändes inte
värt att lägga nå pengar på.

Sedan har vi vart iväg till både skoaffär, ÖoB & inrednigsbutiker.

Jag investerade i ett par riktigt bra skor som jag kan ha på jobbet,
då bara första veckan nästan tog död på mina små fossingar.

Slutligen har jag köpt lite målarfärg som ska piffa till mina nyköpta ramar.

Lägger upp bilder senare ikväll eller imorgon. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar