onsdag 6 mars 2013

DAGENS MIDDAG & PRODUKTPRESENTATION

Nu sitter jag äntligen på tåget på väg hem efter en lång, fullspäckad men också väldigt trevlig dag.

Slutade tidigt från jobbet och åkte direkt in till stan för en tid hos optikern.
Mina linser var så gamla & slitna att min optiker vart lite smått tokig på mig, men med all rätt.
Jag vet att jag är helt värdelös på att sköta om mina linser på rätt sätt.

Fick iaf ett par nya linser med mig och så kommer fler prover dimpa ner i brevlådan om ett par dagar.

Efter undersökningen gick jag till Max och åt middag, blev en sallad med grillad kyckling & bulgur.

Strax därpå kom Joanna och så gick vi tillsammans till Kontoret
(lägenheten där alla kurser & produktpresentationer hålls).

Idag pratade vi om Aloe Vera för djur och man fick en mycket bättre förståelse för hur stort användningsområde produkterna faktiskt har.

Du kan använda dom till såå mycket mer än de huvudsakliga användningsområdet.

Frågade kvinnan som föreläste (har glömt hennes namn) om hur Aloe Vera skulle kunna hjälpa vår Zafira som ständigt har problem med magen.

Fick en massa bra tips och kommer påbörja "behandlingen" så fort jag fått hem min beställning.

Ska tillägga att denna kvinna jobbar som massör för såväl hästar som hundar & katter.
Hon använder dagligen Aloe vera till sina egna hästar och sin katt samt att hon rekommenderar produkterna för många av sina kunder.

Det var jätte mycket folk där och alla var så trevliga.
Flera av dom kom fram och presenterade sig och gratulerade mig till min registrering ^_^

Längtar så mycket till nästa onsdag när vi ska gå på en buisness presentation kurs.

Nu sitter jag inte längre på tåget utan har redan hunnit komma hem så nu blir de bums i säng ^_^

Godnatt alla söta <3 br="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar