lördag 9 mars 2013

PYSSELDAG

Godmorgon alla glada !

Idag står en hel del saker på schemat.
Dels så ska det stor städas här hemma för det ser ut som jag vet inte vad
och sen ska jag gå igenom alla mina papper och sortera in i pärmar.

Tyvärr kom aldrig mitt paket igår så har inga produkter att ställa upp i min hylla
men eftersom det borde komma på måndag så tänkte jag ändå förbereda och göra
plats för allt idag.

Eventuellt så ska jag iväg till gymmet lite senare men vi får se vad som hinns med.

Känner för övrig att idag är en sån där riktig pyssla om dag, både för mig & mitt hem.
Så ska nog unna mig själv lite ansiktsbehandling & ett hett bad sen när jag pysslat klart med lägenheten.

Innan jag går så delar jag med mig av en bild av dagens frukost. ^_^


Lättkvarg m. färska jordgubbar & knäckebröd med ost, romansallad, ägg & basilika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar