söndag 10 mars 2013

SEN KVÄLL & TIDIG MORGON

Igår planerade jag ju att de skukle storstädas här hemma.
Städning blev det ju men inte riktigt så grundligt som jag hade tänkt mig.

Efter att vi ätit en sen lunch så sköljde tröttheten över mig och jag var tvungen att vila en stund.

Tanken var att jag skulle sova i 30 minuter men jag var så trött att jag somnade om direkt efter klockan hade ringt.
Sov en halvtimme till innan jag vaknade och orkade gå upp.

Satte direkt igång med städningen och hann precis få bort det värsta innan svärmor anlände.

Vi åt en god middag och tittade sedan på finalen av melodifestivalen.

Efter det tittade vi på Tintin filmen och pratade lite om Forever Living.

Efter filmen sa David godnatt men jag & Christina satt kvar och pratade ända in på natten.
Vi gick och la oss efter 2:00 på natten för att sedan vakna klockan 8:00 nu på morgonen.

Trots de få timmarnas sömn så känner jag mig ganska pigg, dock har jag träningsvärken från h*lvetet och kan knappt röra mig. ^_^

Vi får se vad denna dag kommer ägnas åt, har ju en massa saker jag vill göra men tänker inte planera in något.

Nu avslutar jag som vanligt med en frukostbild som för ovanlighetens skull har fotats från köksbordet. ^_^

Lättkvarg m. färska jordgubbar & nektarin samt knäckebröd med ost, nykokta ägg & mumsig basilika.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar