söndag 10 mars 2013

FOREVER HELA DAGEN !

Idag har jag ägnat i stort sett hela dagen till att jobba med min Forever verksamhet.

Har ringt runt till vänner och bekanta och pratat om min kommande hälsokväll där
jag ska ha min första produktpresentation.

Eller ja, vi får se om det är jag som pratar eller Anna (som är Joanna's handledare)
eftersom jag fortfarande inte kommit in helt och testat alla produkter än.

Sedan har jag pluggat en massa och slutfört alla 3 prov som krävs för att få
behörighet till alla kurser.
(Det gick jätte bra ^_^)

Har även lyssnat på ett webinarium (en online-föreläsning) med Maria Grims.
Det var väldigt lärorikt för mig som är så ny och fick många bra idéer på
hur jag kan marknadsföra mig själv & mina produkter.

Jag har tyvärr inte så mycket bilder att bjuda på men ska försöka ladda upp lite mer i fortsättningen. ^_^

Nu måste jag skynda mig att sova.
Ska upp tidigt i morgon och iväg till simningen och sen kommer min älskade syster hit på besök.
Har jag tur så har hon med sig lite presenter från sin London resa som hon precis kommit hem från. ^_^

Godnatt alla söta !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar