fredag 8 mars 2013

FULLSPÄCKAD FREDAG

Just nu sitter jag på tåget och har precis lämnat SATS efter dejt med min PT.

Jag är helt j*vla slut och sitter bara å flåsar.
Genomgången av alla olika övningar jag skulle göra vad minst sagt tuff.

Det var väldigt bra övningar men shiiit va trött jag blev.

Nu är jag på väg till stan för att besöka optikern, IGEN...

Linserna jag fick känns lite konstigt i ögonen och jag ser jätte suddigt till & från.

Efter det bär de av hem igen och jag hoppas innerligt att jag får ett sms snart som talar om att mitt Forever-paket har kommit.

Vill så gärna ordna allt nu i helgen när jag är ledig från jobbet.
Sen vet jag inte om mina händer klara en dag till utan propolis krämen jag beställt.

Mina händer spricker ju sönder av torrhet.

Innan jag avslutar så delar jag med mig av en bild från dagens frukost.

Fullkornsflingor m. ekologisk lättmjölk
& torkade aprikoser,
samt kesella m. färska jordgubbar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar